• تست اسلاید شو عکس یک

  • تست اسلاید شو عکس دو

  • تست اسلاید شو عکس سه

  • تست اسلاید شو عکس چهار

  • تست اسلاید شو عکس پنج

منو اصلی
منوی اصلی
صفحه اول
آخرین اخبار

آرشيوي مطالب
درباره ي ما
جستجو در مطالب
ارتباط با ما



چهارشنبه 02 خرداد 1403
تاريخ :

موضوعات سايت
موزیک
آهنگ های فرزین ابراهیمی [3]
اخبار باشگاه
اخبار تیم های اصلی [457]
اخبار تیم های پایه [31]
اخبار تیم فوتسال پرسپولیس [0]
بازیکنان باشگاه پرسپولیس
بازیکنان تیم بزرگسالان [1]
بازیکنان تیم ب [1]
بازیکنان تیم امید [1]
بازیکنان تیم جوانان [1]
بازیکنان تیم نوجوانان [2]
بازیکنان تیم نونهالان [2]
بازیکنان تیم فوتسال [0]
بیوگرافی بازیکنان پرسپولیس
بیوگرافی علی کریمی [1]
بیوگرافی کریم باقری [1]
بيوگرافي كامل مهدي مهدوي كيا [1]

مطالب تصادفي
پرسپوليس و استقلال بايد پاسخگو باشند
رويانيان: هنوز فرصت قهرماني را از دست نداده‌ايم
باشگاه فولاد خوزستان شکايت کرد
در جشنواره شهيد رجايي/ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان مدير نمونه انتخاب شد
روزنامه البرز ورزشی 91/6/16
امان از 6 تایی ها/ پرسپولیس در دیداری دوستانه هما را هم 6 تایی کرد
ببینید و قضاوت کنید/ تصاویر اختصاصی از شرایط بد بازیکنان در رختکن
روزنامه ابرار ورزشی 91/6/12
سرخپوشان فردا از هتل اوین عازم ورزشگاه تختی می شوند
دربی نونهالان منتظر نظر هیات فوتبال

پيوند هاي روانه
» کیف آلوماوالت اصل (104)
» عینک شیشه آبی (102)
» شلوار براق طلایی (121)
» ساپورت استرایپت (97)
» ساعت گوچی طرح لاو (104)

آرشيو
1402
1394
1392
1391

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

مطالب محبوب
روزنامه خبر ورزشی 91/6/11 بازدید : 3807
دانلود فیلم سریع و خشمگین ۷ – Fast and Furious 2015 بازدید : 3005
16 شهریور سالگرد پیروزی 6 بر 0 دربرابر استقلال بازدید : 1785
بیوگرافی کامل علی کریمی بازدید : 1761
زمان تمرینات صد در صدی پولادی اعلام می‌شود بازدید : 1705
بيوگرافي كامل مهدي مهدوي كيا بازدید : 1687
گزارش تصویری / بازدید نمایندگان AFC از ورزشگاه پرسپولیس بازدید : 1099
برنامه بازی های تیم های پایه پرسپولیس/ دربی جوانان فردا در هرندی بازدید : 1031
تصمیم گیری برای تیم «ب» در جلسه با رویانیان بازدید : 1011
تمرین امروز سرخ پوشان در درفشی فر/ گزارش تصویری بازدید : 1009
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟


لینک دوستان

مرجع قالب vcp
موزیک روز ایرانی
خرید لارجر باکس
آفبا
دانلود آهنگ جدید
اتاق کودک
ثبت شرکت
اکستندر مگنت دار
فال روزانه
سنجش و دانش
مدرسان شریف
تبلیغات دانشجویی
هارد SSD
دانلود آهنگ جدید
پایان نامه روانشناسی
منابع وکالت
دکتری
سنجش و دانش
سنجش و دانش
سنجش و دانش
درب اتوماتیک
پکیج تصفیه فاضلاب
سختی گیر
واضح
تور کیش
کاریاب
برگزاری عروسی
قیمت ssd samsung
آپلود عکس
فروشگاه اینترنتی
سایت همسریابی
همسریابی
گوش پاک کن برقی
فروش اینترنتی ادکلن
دزد گیر درب و پنجره
لیف برقی
دانلود آهنگ جدید
آموزش فتوشاپ
تشریفات عروسی
آپلود عکس
تلگرام
دانلود اینستاگرام
دانلود آهنگ تیتراژ شمعدونی
پرواز چارتر
بلیط هواپیما چارتر
مکمل شاپ
مکمل بدنسازی
چاقی
فروش بک لینک
دانلود IDM
دانلود فیلم و سریال
دانلود آهنگ فراموش کردم بابک جهانبخش
خرید خودرو
دانلود فیلم و سریال
دانلود آهنگ جدید
مشاوره آنلاین
طراحی سایت ارزان
دانلود آهنگ جدید
دانلود سریال شاهگوش
قیمت روز خودروی شما
دانلود سریال جدید
آخرین مطالب ارسال شده
Ghaleb Weblog
موزیک روز
سفارش قالب
ارسال لینک


خوراک سایت

پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت پايگاه اطلاع رساني پرسپوليس خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید









آخرین ارسال های تالار گفتمان
عنوان پاسخ بازديد آخرين ارسال
بهترین گلزن داربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1 840 alireza382
به نظر شما اگه دایی و رویانیان باشگاه پرسپولیس را بخرن خوبه یاد نتیجه میگیریم 1 805 ordibehesht
به نظرتون رفتن سردار درسته آیا؟؟؟ بهترین گزینه به جای ایشون کی باشه خوبه؟؟؟ 0 811 ordibehesht
پر حاشیه ترین بازیکن کیه؟ 1 862 1882379829
پرسپولیس قهرمان قهرمانان 2 1071 ordibehesht
عجب!!!!! 11 2298 ordibehesht
در مورد پرسپولیس 4 885 ordibehesht
شش تق لال 1 806 ordibehesht
پرسپولیس امسال قهرمانه 3 1468 ordibehesht
پرسپولیس زلزله 5 953 ordibehesht
چرا شش تق لال!!!! 1 485 ordibehesht
بهترین بازیکن 3 739 ordibehesht
آقا به نظر شما چيكار بايد كرد كه مشكل پرسپوليس حل شه؟ 10 1665 ordibehesht
صفحه اول انجمن | ثبت نام در انجمن | ورود به پنل کاربری


جانباز پرسپولیسی
دسته بندی : اخبار تیم های اصلی ,

در اکثر بازی های تیم پرسپولیس ورزشگاه آزادی میزبان یک میهمان ویژه است.
در دنیای پر سرو صدای فوتبال گاهی آن قدر درگیر حواشی می شویم که یادمان می رود فوتبال ما با تماشاگرانش موجودیت می یابد.
تماشاگرانی که قلبشان برای تیم محبوبشان می تپد.از راه دور و نزدیک برای تشویق تیم محبوبشان می آیند وبا تمام قوا از جان و دل مایه می گذارند.
به بهانه ی صحبت و مصاحبه با یکی از طرفداران ویژه و پرو پا قرص و همیشگی تیم پرسپولیس میهمان عزیزی شدیم.
اما این بار قرار ما نه در خانه ای بود ونه در کنار خانواده ای، این بار قرار ما در آسایشگاه جانبازان ثارالله بود تا میهمان مرد بزرگی باشیم .
مردی که زخم های زیادی از هشت سال دفاع مقدس به یادگار دارد.اما هیچ کدام از این دردها حتی برای لحظه ای او را از اهدافش دور نکرده است و به قول خودش که با تاکید ذکر می کند: "جنگ هنوز تمام نشده است."
برای چند دقیقه مجذوب اتاقش می شویم. قسمت زیادی از اتاقش به تیم محبوبش ، پرسپولیس اختصاص یافته است.
(وچه زیبا بود همجواری عکس های غیور مردان پرسپولیس و سرداران شهید جنگ تحمیلی)

از پرچم  های قرمز و عکس یادگاری با پرسپولیسی ها گرفته تا بوم نقاشی و دل نوشته هایی که به عشق پرسپولیس با دست های هنرمند این عزیز آفریده شده اند.


با صمیمیت خاصی پذیرایمان می شود و سخن هایی که در دل دارد را برایمان با شیرینی خاصی بازگو می کند.
در سال هایی که تنهاو در گوشه ای از یک اتاق در آسایشگاه بوده ،یکی از مهم ترین دغدغه هایش را تیم محبوبش پرسپولیس در برگرفته است.
تیمی که از جان و دل برایش وقت می گذارد و با تمام مشکلات کوچک و بزرگی که دارد رفتن به استادیوم وتماشای بازی از نزدیک را به دیدن بازی از تلویزیون آسایشگاه ترجیح می دهد.
به بهانه ی این حضور فعال در عرصه ی فوتبال و میادین ورزشی چند ساعتی میهمان اتاق کوچک اما پراز صفا وصمیمیتش شدیم.

******
خلاصه ای از این دیدار وصحبت با این جانباز عزیز کشورمان به شرح زیر است:

پارس فوتبال : به عنوان اولین سوال خودتان را برای مخاطبان خبرگزاری پارس فوتبال معرفی نمایید.

- من هیچ  وقت خودم را با اسم خودم معرفی نمی کنم.من عاشق همت هستم وهمه مرا با همین نام "عاشق همت" خطاب می کنند.اگر بخواهید می توانید من را عمو خطاب کنید.3 فرزند دارم .همسرم سال های زیادی (بعد از جانباز شدن) از من مراقبت کردند ،اما چند سالی است که خود ایشان کسالت پیدا کرده اند ومن در این جا (آسایشگاه) زندگی می کنم.
در جنگ تحمیلی شیمیایی شدم .ترکشی نزدیک قلبم وجود دارد که در حال حاضر امکان عمل هم وجود ندارد.چند سال بعد در حادثه ی بمب گذاری در نماز جمعه  شنوایی خودم را ازدست دادم و ناشنوا شدم.
من کارگرکارخانه بودم.اگر ناشنوا نشده بودم حتما درس می خواندم و پیش رفت می کردم.و شاید دیگر در آسایشگاه نمی ماندم.ولی خوب مشکلات برای قشرما زیاد است.

 

پارس فوتبال: از علاقه ی بسیار زیادتان به فوتبال بفرمایین.

- علاقه ی من به فوتبال از زمان قبل انقلاب شکل گرفت.از زمین های خاکی محله ی عارف ودر کنار علی پروین. من آن زمان در پست دروازه بان بازی می کردم.به فوتبال علاقه ی بسیاری زیادی داشتم تا زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد و بنده به جبهه رفتم.

 

پارس فوتبال: وتیم مورد علاقه ی شما؟

-تیم مورد علاقه ی من پرسپولیس بوده و هست و خواهد بود.دلیل آن هم قدیمی است.تیم پرسپولیس از ابتدا یک تیم مردمی بود،هنوز هم هست واسمش هم عوض نشده است.وبه نظر من تا ابد هم مردمی می ماند.(برای تایید طرفدار قرمز بودتش لبخندی می زند و میگوید:"در ضمن خون شهدا هم قرمز رنگ است.")

 

پارس فوتبال : در اکثر بازی های تیم پرسپولیس شما در ورزشگاه حضور دارید.از این حضور فعال در عرصه ی ورزش و طرفداری از پرسپولیس  بفرمایید.

- درباره ی حضورم در میادین ورزشی حرف های زیادی می شنوم. برای مثال می گویند به دنبال اهداف سیاسی هستم و یا به دنبال شهرت.اما من به دنبال هیچ کدام از این حرف ها نیستم.من به دنبال هیچ منفعتی برای شخص خودم نیستم.(ناراحتی و دل گیری در چهره اش هویداست...)
شهید همت می گفت جبهه ادامه دارد.با هر روشی می شود این راه را ادامه داد.با نقاشی، با کارفرهنگی وحتی کارها و فعالیت های ورزشی.من هم سعی می کنم در این عرصه فعال باشم ودر ورزشگاه حضور پیدا میکنم.

پارس فوتبال : خود شما هم فعالیت های ورزشی دارید؟

- بله  من در مسابقات دارت کشوری سوم شدم.در شطرنج و تنیس فعالیت دارم.در زمینه ی ورزش باستانی هم فعالیت داشتم و به خاطر همین فعالیت ها خدمت رهبری هم رسیدیم.

 

پارس فوتبال : به عنوان صحبت پایانی از مشکلات( حضور در ورزشگاه) بفرمایید.

- در ورزشگاه دود خیلی زیادی وجود دارد.(به علت استعمال دخانیات توسط تماشاگران) خیلی ازتماشاگران سیگار می کشند ومن خیلی اذیت می شوم.جایگاهی که برای جانبازان و معلولین درست کرده اند در قسمت بالای ورزشگاه است که این ناراحت کننده است.
چون تمام دود به سمت ما می آید وما اذیت می شویم.کلا گاهی برای حضورمان ناراحتی هایی پیش می آید.ماهم دوست داریم به ما توجه شود تا بتوانیم حضوری هرچه پررنگ تر در ورزشگاه داشته باشیم.
همیشه برای پیروزی پرسپولیس و سلامتی آقا اما زمان (عج) دعا می کنم و توصیه ای برای هواداران پرسپولیس دارم و آن هم اینکه ما در جبهه صبر و استقامت داشتیم و در پرسپولیس هم باید صبر و استقامت داشته باشیم اگر بردیم مغرور نشویم و اگر شکست خوردیم دلسرد نشویم.
همه ما باید شهید همت را الگو قرار دهیم چرا که او در برخورد با جوانان قدرت جاذبه داشت و نه قدرت دافعه و اگر اشتباهی از کسی سر می زد با او برخورد قهری نمی کرد. حال اینکه من هر روز می بینم به جای ارشاد فوتبالیست های جوان کشورمان و برخورد مناسب با هواداران شاهد برخوردهای نا مناسبی از سوی مسئولین سازمان لیگ هستیم و از پلیس هم می خواهم که در ورزشگاه با هواداران خوب برخورد کند.

 

( آن چه در کنار این عزیزدیدیم چیزی نبود جز علاقه وافر ایشان به جوانان و رابطه گرم و صمیمی ایشان با نسل های بعد از جنگ.همان قطعه ی پازل گم شده ی رابطه ی نسل گذشته با نسل ما...)

به امید روزی که به این باور قلبی برسیم که حضور این عزیزان برای این آب و خاک مایه ی مباهات و افتخار است.وامکانات لازم رابرای این عزیزان فراهم کنیم که اگر نبودند امروز این آب و خاک هم نبود...

خبرگزاری پارس فوتبال ضمن آرزوی سلامتی برای این جانباز عزیزکشورمان از مسوولین درخواست می نماید نسبت به جایگاه ویژه ی جانبازان در ورزشگاه ها اقدامات لازم راانجام داده و شرایط مناسب برای حضور این عزیزان را در میادین ورزشی فراهم نمایند.



نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

تاریخ : دوشنبه 13 شهریور 1391 زمان : 2:14

برچسب ها : جانباز پرسپولیسی ,

مطالب مرتبط
صادقیان و عالیشاه باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنند/ استیلی: کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس شایستگی خود برای قهرمانی را نشان
پیشکسوتان میلان، فرم قرارداد پیشنهادی را برای رویانیان ارسال کردند/ منتقمی و استیلی آخر هفته عازم ایتالیا می‌شوند
دیدار رویانیان و سفیر ایتالیا/ گزارش تصویری
نشست مدیر عامل پرسپولیس و سفیر ایتالیا برای بازی ستارگان پرسپولیس و میلان/ سفیر ایتالیا: از برگزاری بازی استقبال می‌کنیم و نهایت همکاری را خ
تست بدنی سرخپوشان در بازگشت ملی‌پوشان
زمان تمرینات صد در صدی پولادی اعلام می‌شود
کفشگری اصرار کرد، کادر پزشکی مجوز نداد
جواب MRI نورمحمدی آماده شد
تمرین سه‌شنبه سرخپوشان صبح برگزار می‌شود
تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی‌فر/ گزارش تصویری

نویسنده : عاشقان پرسپولیس بازدید : 339 بار نظرات (0)


ارسال نظر
کد امنیتی رفرش

مطالب گذشته

·

آهنگ بسیار زیبای درد دوریت از فرزین ابراهیمی »» چهارشنبه 11 بهمن 1402

·

آهنگ بسیار زیبای ای کاش از فرزین ابراهیمی »» سه شنبه 10 بهمن 1402

·

آهنگ بسیار زیبای فرزین ابراهیمی به نام حس سادگی »» یکشنبه 01 بهمن 1402

·

دانلود آهنگ جدید تتلو به نام فاز خونه »» جمعه 04 اردیبهشت 1394

·

دانلود فیلم سریع و خشمگین ۷ – Fast and Furious 2015 »» پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394

·

هرآنچه باید درباره چک بدانید »» چهارشنبه 26 فروردین 1394

·

فرشته انس (پروین اعتصامی) »» دوشنبه 24 فروردین 1394

·

مسابقه سبیل های زیبا درنروژ + (عکس) »» دوشنبه 24 فروردین 1394

·

صادقیان و عالیشاه باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنند/ استیلی: کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس شایستگی خود برای قهرمانی را نشان »» چهارشنبه 22 آبان 1392

·

پیشکسوتان میلان، فرم قرارداد پیشنهادی را برای رویانیان ارسال کردند/ منتقمی و استیلی آخر هفته عازم ایتالیا می‌شوند »» چهارشنبه 22 آبان 1392


طراح قالب

مترجم قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

پايگاه اطلاع رساني پرسپوليس