• تست اسلاید شو عکس یک

  • تست اسلاید شو عکس دو

  • تست اسلاید شو عکس سه

  • تست اسلاید شو عکس چهار

  • تست اسلاید شو عکس پنج

منو اصلی
منوی اصلی
صفحه اول
آخرین اخبار

آرشيوي مطالب
درباره ي ما
جستجو در مطالب
ارتباط با ما



شنبه 29 اردیبهشت 1403
تاريخ :

موضوعات سايت
موزیک
آهنگ های فرزین ابراهیمی [3]
اخبار باشگاه
اخبار تیم های اصلی [457]
اخبار تیم های پایه [31]
اخبار تیم فوتسال پرسپولیس [0]
بازیکنان باشگاه پرسپولیس
بازیکنان تیم بزرگسالان [1]
بازیکنان تیم ب [1]
بازیکنان تیم امید [1]
بازیکنان تیم جوانان [1]
بازیکنان تیم نوجوانان [2]
بازیکنان تیم نونهالان [2]
بازیکنان تیم فوتسال [0]
بیوگرافی بازیکنان پرسپولیس
بیوگرافی علی کریمی [1]
بیوگرافی کریم باقری [1]
بيوگرافي كامل مهدي مهدوي كيا [1]

مطالب تصادفي
پایگاه خبری و روزنامه پرسپولیس
نامی: دل هواداران پرسپولیس شاد می‌شود/ پرسپولیس با دایی و این بازیکنان، شایسته قهرمانی است
رویانیان: درباره همکاری مشترک اقتصادی و جذب بودجه دولتی با فتح ا...زاده مذاکره کردیم
احسان حدادي به آمريكا رفت
رويانيان مديرعامل پرسپوليس ماند
حواشي تمرين پرسپوليس
روزنامه (90) 91/6/16
تست بدنی سرخپوشان در بازگشت ملی‌پوشان
این آخرین اولتیماتوم من است/ رویانیان: مشکل حل نشود دست به جراحی می زنم
پنجعلي: زمان خداحافظي از ژوزه فرا رسيده است

پيوند هاي روانه
» کیف آلوماوالت اصل (104)
» عینک شیشه آبی (102)
» شلوار براق طلایی (121)
» ساپورت استرایپت (97)
» ساعت گوچی طرح لاو (104)

آرشيو
1402
1394
1392
1391

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

مطالب محبوب
روزنامه خبر ورزشی 91/6/11 بازدید : 3807
دانلود فیلم سریع و خشمگین ۷ – Fast and Furious 2015 بازدید : 3005
16 شهریور سالگرد پیروزی 6 بر 0 دربرابر استقلال بازدید : 1783
بیوگرافی کامل علی کریمی بازدید : 1761
زمان تمرینات صد در صدی پولادی اعلام می‌شود بازدید : 1705
بيوگرافي كامل مهدي مهدوي كيا بازدید : 1687
گزارش تصویری / بازدید نمایندگان AFC از ورزشگاه پرسپولیس بازدید : 1097
برنامه بازی های تیم های پایه پرسپولیس/ دربی جوانان فردا در هرندی بازدید : 1031
تصمیم گیری برای تیم «ب» در جلسه با رویانیان بازدید : 1011
تمرین امروز سرخ پوشان در درفشی فر/ گزارش تصویری بازدید : 1009
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟


لینک دوستان

مرجع قالب vcp
موزیک روز ایرانی
خرید لارجر باکس
آفبا
دانلود آهنگ جدید
اتاق کودک
ثبت شرکت
اکستندر مگنت دار
فال روزانه
سنجش و دانش
مدرسان شریف
تبلیغات دانشجویی
هارد SSD
دانلود آهنگ جدید
پایان نامه روانشناسی
منابع وکالت
دکتری
سنجش و دانش
سنجش و دانش
سنجش و دانش
درب اتوماتیک
پکیج تصفیه فاضلاب
سختی گیر
واضح
تور کیش
کاریاب
برگزاری عروسی
قیمت ssd samsung
آپلود عکس
فروشگاه اینترنتی
سایت همسریابی
همسریابی
گوش پاک کن برقی
فروش اینترنتی ادکلن
دزد گیر درب و پنجره
لیف برقی
دانلود آهنگ جدید
آموزش فتوشاپ
تشریفات عروسی
آپلود عکس
تلگرام
دانلود اینستاگرام
دانلود آهنگ تیتراژ شمعدونی
پرواز چارتر
بلیط هواپیما چارتر
مکمل شاپ
مکمل بدنسازی
چاقی
فروش بک لینک
دانلود IDM
دانلود فیلم و سریال
دانلود آهنگ فراموش کردم بابک جهانبخش
خرید خودرو
دانلود فیلم و سریال
دانلود آهنگ جدید
مشاوره آنلاین
طراحی سایت ارزان
دانلود آهنگ جدید
دانلود سریال شاهگوش
دانلود سریال جدید
قیمت روز خودروی شما
آخرین مطالب ارسال شده
Ghaleb Weblog
موزیک روز
سفارش قالب
ارسال لینک


خوراک سایت

پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت پايگاه اطلاع رساني پرسپوليس خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید









آخرین ارسال های تالار گفتمان
عنوان پاسخ بازديد آخرين ارسال
بهترین گلزن داربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1 839 alireza382
به نظر شما اگه دایی و رویانیان باشگاه پرسپولیس را بخرن خوبه یاد نتیجه میگیریم 1 804 ordibehesht
به نظرتون رفتن سردار درسته آیا؟؟؟ بهترین گزینه به جای ایشون کی باشه خوبه؟؟؟ 0 811 ordibehesht
پر حاشیه ترین بازیکن کیه؟ 1 861 1882379829
پرسپولیس قهرمان قهرمانان 2 1069 ordibehesht
عجب!!!!! 11 2290 ordibehesht
در مورد پرسپولیس 4 881 ordibehesht
شش تق لال 1 805 ordibehesht
پرسپولیس امسال قهرمانه 3 1466 ordibehesht
پرسپولیس زلزله 5 949 ordibehesht
چرا شش تق لال!!!! 1 484 ordibehesht
بهترین بازیکن 3 737 ordibehesht
آقا به نظر شما چيكار بايد كرد كه مشكل پرسپوليس حل شه؟ 10 1657 ordibehesht
صفحه اول انجمن | ثبت نام در انجمن | ورود به پنل کاربری


هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت 91/7/17
دسته بندی : اخبار تیم های اصلی ,

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران برنامه نود دوشنبه شب 17 مهرماه 91 از ساعت 22:40 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت؛

سوال مسابقه پيام کوتاه اين برنامه در مورد بهترين گل 10 هفته اول بازي هاي ليگ برتر بود.


در ابتداي برنامه بازي تيم هاي ملي ايران و ازبکستان در نيمه نهايي قهرماني نوجوانان آسيا پخش شد که با برتري سه بر دو ازبکها به پايان رسيد.   


مهمان هاي ابتدايي برنامه نود دو بازيکن تيم ملي نوجوانان کشورمان بودند.   


 


  سيد مجيد حسيني و عرفان وجداني کاپيتان و بازيکن تيم ملي نوجوانان کشورمان در صحبتهاي خود گفتند ما براي قهرماني در مسابقات تهران شرکت کرديم اما متاسفانه دچار بدشانسي شديم و در نيمه نهايي به ازبکستان باختيم.



وجداني گفت: در يکي از صحنه ها که تيم ملي کشورمان از ازبکستان گل خورد به خاطر اينکه ليز خوردم نتوانستم توپ را دفع کنم.


فردوسي پور از اين بازيکن سوال کرد که آيا کفش هاي شما استاندارد است؟ وجداني پاسخ داد:  کفشهايي که ما در بازي ها مي پوشيم استاندارد است و مسي هم کفش هاي مرا مي پوشد!


 



در قسمت اول آيتم از نود تا نود گزارش هاي مختلفي از جمله شکايت کي روش از ژوزه و مشکلات برگزاري کنفرانس هاي خبري در ورزشگاه راه آهن پخش شد.


 



پخش بازي تيم هاي الاهلي عربستان و سپاهان ايران ديگر بخش برنامه نود بود.


 



اين بازي که در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي شد با برتري 4 بر 1 الاهلي به پايان رسيد.


اشکان دژآگه مهاجم ملي پوش کشورمان و باشگاه فولام انگلستان مهمان ويژه برنامه نود بود.


 


دژآگه در صحبتهاي خود گفت: پدر و مادرم ايراني هستند و در خانه فارسي صحبت مي کنيم از سه ماهگي به آلمان رفتم از شش سالگي در برلين فوتبال را شروع کردم و از 15 – 16 سالگي به هرتابرلين رفتم.


 



وي در ادامه گفت: هميشه به هرتا نگاه دارم و اولين گلم در بوندس ليگا را در سن 19 سالگي براي اين تيم  به آلمانيا آخن زدم.


وي خاطرنشان کرد: پس از جدايي از هرتا، بازي هرتابرلين و وولفسبورگ براي من خيلي حساس بود زيرا هنگام رفتن من از هرتا مسئولين اين تيم مرا خيلي اذيت کردند.


 



دژآگه که سابقه پوشيدن پيرآهن تيم هاي ملي پايه آلمان را در کارنامه دارد، در اين خصوص گفت: به من اين شانس را داده بودند که در تيم ملي جوانان آلمان بازي کنم اما قلب من با ايران بود و در نهايت به قلبم رجوع کردم و به ايران آمدم و از اين تصميم بسيار راضي هستم.


پخش يک بازي قديمي از تيم هاي ملي ايران و کره شمالي از بحش هاي ديگر برنامه نود بود.



 



اين بازي قديمي که در سال 1352 برگزار شده بود با نتيجه دو بر يک به سود ايران به پايان رسيده بود.


 



دژآگه درادامه صحبتهاي خود گفت : در آخرين تمرين وولفسبورگ همسترينگ پايم پاره شد البته مصدوميتم کاملا برطرف شده و به بازي کره مي رسم .


وي در مورد حضور در تيم فولام انگلستان گفت: يول سرمربي فولام از گذشته مرا مي شناخت و خواست که به فولام بروم؛ خيلي خوشحالم که به ليگ برتر رفتم. 5 سال در وولفسبورگ بازي کردم و سال هاي خيلي خوبي در اين تيم داشتم و با اين تيم قهرمان نيز شدم. ماگات مربي خيلي خوبي است و از او چيزهاي زيادي ياد گرفته ام، دعا مي کنم که تيم وولفسبورگ به روزهاي خوبش باز گردد. رقيبم در تيم فولام ديمين داف است در اين تيم رقيبان سختي دارم اما فکر مي کنم در شرايط سخت مي توان به موفقيت هاي بزرگ رسيد.


دژآگه در پايان صحبتهايش گفت: در بازي ايران و قطر که اولين بازي من براي تيم ملي ايران بود بازيکنان خيلي به من کمک کردند و بدون کمک آنها نمي توانستم اينگونه بازي کنم. پتانسيل تيم ملي خيلي خوب است و اميدوارم در بازي با کره ورزشگاه پر از تماشاگر باشد و با کمک آنها بتوانيم کره جنوبي را شکست دهيم.


در ادامه برنامه، يکي از برنامه هاي قديمي نود که آخرين برنامه پخش شده در سال 1382 بود پخش شد.


 









رضا قوچان نژاد بازيکن ايراني تيم سنت ترويدن بلژيک مهمان ديگر برنامه نود بود.


 



قوچان نژاد در صحبتهاي خود گفت: از مشهد و در  4 - 5 سالگي با خانواده به هلند رفتيم در هلند در تيم هاي مختلفي بازي کردم.


 



از زمانيکه براي بازي  به بلژيک رفتم تماس هاي از ايران شروع شد و پس از بيست سال به ايران آمدم.


وي در ادامه صحبتهايش گفت:  در سنت ترويدن 11 گل زدم و به اين ترتيب شناخته شدم.از ماه گذشته با استاندارد ليژ براي سال 2013 قرارداد بستم و از دو ماه ديگر کار خودم را با اين تيم شروع مي کنم.


 



قوچان نژاد در مورد بازي در تيم ملي ايران گفت: بازي هاي تيم ملي را دنبال مي کنم، ما بايد کره جنوبي را شکست دهيم تا اختلاف ما با اين تيم زياد نشود.در تيم ملي فورواردهاي خوب خيلي زياد است و من بايد براي رسيدن به ترکيب تلاش کنم.


قوچان نژاد همچنين گفت عمو جبار من در ايران مربي واليبال است.


 



وي در مورد علايقش به غير از بازي فوتبال نيز گفت: به موسيقي علاقه مندم و براي سرگرمي گيتار و ديگر سازهاي موسيقي را گاهي اوقات مي نوازم.


گزارشي کوتاه در مورد مسائل پشت پرده و دلالي در فوتبال از بخش هاي ديگر برنامه نود بود.


 






در آيتم دوربين نود نيز تصاوير ارسالي بينندگان برنامه نود پخش شد.


 









در آيتم گزارش روز گزارشي در مورد استيضاح وزير ورزش در مجلس که منتفي شد به روي آنتن رفت.


 



محمدرضا کربکندي مربي برکنار شده تيم ذوب آهن در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: تعويض مربي در همه جاي دنيا عادي است اما ما در کشورمان داريم پيشتازي مي کنيم. من ششمين مربي برکنار شده بودم در حاليکه مي توانستم اولين نفر باشم و اين حق باشگاه است؛


کربکندي در ادامه گفت: 5 شکست اول ما طبيعي بود زيرا تغييرات زياد در تيم ما و کاهش بودجه باعث شد نتوانيم خوب نتيجه بگيريم ضمن اينکه در ابتداي فصل خواسته مسئولين تيم از ما معقول بود و با توجه به اين شرايط و اين مشکلات اين مسئوليت را با ريسک قبول کردم.


سرمربي پيشين ذوب آهن تصريح کرد: تعدادي بازيکن جديد از دسته يک و بازيکن جوان به تيم آوردم؛ ميانگين سني تيم ما پايين بود و تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه بوديم و براي رسيدن به هماهنگي نياز به زمان داشتيم. هيئت مديره قبلي با توجه به مشکلات تيم خواسته معقولي از ما داشتند؛ من در اين هفته ها فشار زيادي را تحمل کردم اما با تجربه اي که داشتم تيم را کنترل کردم و سعي کردم کوچکترين حاشيه اي در تيم ايجاد نشود .


کربکندي خاطرنشان کرد: ابراهيمي و يزدي زاده و هيئت مديره قبلي شرايط تيم را مي دانستند، ما تيم را از رتبه هجدهم به شانزدهم رسانديم و با توجه به بازي هاي بعدي که داشتيم و بازي هاي مشکلي که انجام داديم مي توانستيم به روند رو به رشد خود ادامه دهيم.


 



کربکندي در پايان صحبتهايش گفت: هيئت مديره جديد فکر کردند اين تيم براي قهرماني بسته شده با اين حال و تمامي اين مشکلات هر مربي که بيايد مي تواند تيم را در جايگاهي خوب نگه دارد و آينده ي بسيار خوبي را براي اين تيم متصور مي شوم. از طرفداران واقعي ذوب آهن عذرخواهي مي کنم و اميدوارم مردم اصفهان بدانند با جه مشکلاتي در اين تيم  روبه رو بوديم و براي اين تيم سرمربي جديد و بازيکنان آرزوي موفقيت مي کنم.


در برنامه نود اين هفته بحث هفته گذشته که در مورد اتفاقات مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال استان فارس بود پيگيري شد؛


 



کفاشيان در خصوص برگزاري مجمع هيئت فوتبال فارس گفت: مجمع را با 35 نفر تشکيل داديم البته ابتدا تعداد نفرات براي برگزاري مجمع به حد نصاب نرسيده بود اما با حضور مدير کل ورزش فارس و چند نفر ديگر مجمع تشکيل شد. مجمع هيچ مشکلي قانوني نداشت و تمامي اعضا در آن راي دادند. در اين انتخابات صد در صد شرکت کنندگان  با آيت اللهي بودند و به وي راي دادند.


 



کفاشيان تصريح کرد: اگر شخصي غير قانوني راي داده باشد و تخلفي صورت گرفته شده باشد انتخابات را باطل مي کنيم و مجمع دوباره برگزار مي شود، البته بايد پيگيري شود چرا برخي ها مجمع را ترک کردند.


 



هاشمي زاده سرپرست معاونت اداره کل ورزش و جوانان فارس نيز گفت: از طرف خودشان آراي سفيدي به جاي کساني که مجمع را ترک کردند در گلدان انداختند؛ آنها با چه منطقي آراي سفيد را به گلدان راي گيري انداختند؟ تصاوير گرفته شد نشان داد راي گيري مخدوش بود و حضور افراد غير در مجمع قابل توجيه نيست.


 



آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس هيأت فوتبال استان فارس در گفتگويي تلفني در خصوص انتخابات هيئت فوتبال استان فارس گفت : نامه نگاري هاي مربوطه انجام شده و مجمع روال قانوني خود را طي کرده است با تفاهمي که با مدير کل داشتيم توافقات صورت گرفته است اما چطور 48 ساعت قبل ازشروع، مجمع شرايط قانوني ندارد و فشار آوردند اعضا در مجمع شرکت نکنند؟ زيرا مجموعه هاي کمانه نمي خواستند من رئيس هيئت فارس شوم.


 



کفاشيان در بخشي ديگر از صحبتهايش گفت : از اختيارات رئيس مجمع است که انتخابات را زودتر از موعد مقرر برگزار کند.


 



در اين خصوص براتي کارشناس حقوقي فوتبال گفت: اگر بنا باشد رئيس مجمع تصميم بگيرد اساسنامه به چه کاري مي آيد؟ تغيير اساسنامه فقط با مجمع فوق العاده صورت مي گيرد و کفاشيان اجازه دخل و تصرف در زمان انتخابات و مجمع را نداشتند. در ضمن براي شرکت اعضا در مجمع بايد دعوت نامه کتبي بايد براي تمامي اعضا ارسال شود.


 



آيت اللهي: در رابطه با دعوت اعضا به مجمع فکس براي همه فرستاده شده و در روزنامه آگهي شده است و در سايت هيئت فوتبال و ورزش و جوانان فارس خبر برگزاري مجمع منتشر شده است و هيچ شکايتي از فراخوان نشده است.در خصوص اين مساله چه خوب بود فضا و فرصت صحبت کردن را به ديگران و بقيه اعضا مي داديد و نبايد اين سناريو را تشکيل مي داديد و تخريب شخصيت افراد مي کرديد. من در جريان انتخابات به عنوان يک کانديدا شرکت کردم و به هيچ يک از شهرستان ها نرفتم و تنها در مرکز استان بودم و فقط ارتباطي تلفني با اعضا براي شرکت در مجمع داشتم.


 



مدير عامل برق شيراز نيز در خصوص مخدوش بودن انتخابات هيئت فوتبال فارس گفت: صورتجلسه 33 امضا دارد و برخي از امضاء ها مشخص نيست توسط چه کسي به پاي اين برگه زده شده ،اين نشان از باطل بودن انتخابات هيئت فوتبال است.


 





براتي گفت: بند 6 ماده 16 آيين نامه مي گويد آرا مخدوش محاسبه نمي شود و در اين انتخابات آرا مخدوش بوده و انتخابات باطل است. براي شروع انتخابات بايد دو سوم اعضا حضور داشته باشند و با توجه به مخدوش بودن آرا حدنصاب اعضا حضور نداشتند.


 



آيت اللهي گفت : مجمع با 39 از حاضرين شروع به کار کرد کمانه مدير کل ورزش استان نيم ساعت بعد از شروع مجمع حضور پيدا کرد و حسن زاده و ترابي از مجمع خارج شدند و 38 نفر شدند، حسن زاده فرم آرا را دريافت کرد ولي اعلام کرد راي نمي دهد.




نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1391 زمان : 10:24

برچسب ها : هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت 91/7/17 ,

مطالب مرتبط
صادقیان و عالیشاه باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنند/ استیلی: کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس شایستگی خود برای قهرمانی را نشان
پیشکسوتان میلان، فرم قرارداد پیشنهادی را برای رویانیان ارسال کردند/ منتقمی و استیلی آخر هفته عازم ایتالیا می‌شوند
دیدار رویانیان و سفیر ایتالیا/ گزارش تصویری
نشست مدیر عامل پرسپولیس و سفیر ایتالیا برای بازی ستارگان پرسپولیس و میلان/ سفیر ایتالیا: از برگزاری بازی استقبال می‌کنیم و نهایت همکاری را خ
تست بدنی سرخپوشان در بازگشت ملی‌پوشان
زمان تمرینات صد در صدی پولادی اعلام می‌شود
کفشگری اصرار کرد، کادر پزشکی مجوز نداد
جواب MRI نورمحمدی آماده شد
تمرین سه‌شنبه سرخپوشان صبح برگزار می‌شود
تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی‌فر/ گزارش تصویری

نویسنده : عاشقان پرسپولیس بازدید : 323 بار نظرات (0)


ارسال نظر
کد امنیتی رفرش

مطالب گذشته

·

آهنگ بسیار زیبای درد دوریت از فرزین ابراهیمی »» چهارشنبه 11 بهمن 1402

·

آهنگ بسیار زیبای ای کاش از فرزین ابراهیمی »» سه شنبه 10 بهمن 1402

·

آهنگ بسیار زیبای فرزین ابراهیمی به نام حس سادگی »» یکشنبه 01 بهمن 1402

·

دانلود آهنگ جدید تتلو به نام فاز خونه »» جمعه 04 اردیبهشت 1394

·

دانلود فیلم سریع و خشمگین ۷ – Fast and Furious 2015 »» پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394

·

هرآنچه باید درباره چک بدانید »» چهارشنبه 26 فروردین 1394

·

فرشته انس (پروین اعتصامی) »» دوشنبه 24 فروردین 1394

·

مسابقه سبیل های زیبا درنروژ + (عکس) »» دوشنبه 24 فروردین 1394

·

صادقیان و عالیشاه باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنند/ استیلی: کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس شایستگی خود برای قهرمانی را نشان »» چهارشنبه 22 آبان 1392

·

پیشکسوتان میلان، فرم قرارداد پیشنهادی را برای رویانیان ارسال کردند/ منتقمی و استیلی آخر هفته عازم ایتالیا می‌شوند »» چهارشنبه 22 آبان 1392


طراح قالب

مترجم قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

پايگاه اطلاع رساني پرسپوليس